Поради учням

Дорогий друже!

Держава витрачає багато коштiв для того, щоб ти мав пiдручник. Тож нагадуємо про єдинi вимоги до учнiв щодо використання та збереження пiдручникiв:

  • Пам’ятай, що дбайливе ставлення до книги – завдання державного рiвня.
  • Одержавши пiдручники, обгорни їх, відведи їм місце на книжковій полиці.
  • Слiдкуй за чистотою книг, не читай пiд час їжi, не бери пiдручники брудними руками.
  • Не загортай cтopiнок, а користуйся зaкладкою.
  • Не роби на cтopiнкax пiдручників помiток, записiв тощо.
  • Не перегинай книги під час читання.
  • Не клади в книги олiвцi, ручки, iншi товстi предмети: вiд цього рветься палiтурка.
  • Слiдкуй за станом підручників, своєчасно ремонтуй їх.
  • Пам’ятай: пiдручники повинні служити учням не менше 5 років, бути чистими і цiлими.У кiнцi навчального року своєчасно повертай пiдручники до бібліотеки. Їх чекають твої молодші товаришi.
  • Якщо ти випадково загубив чи ненароком зіпсував шкільний підручник, тобі необхідно повернути до бібліотеки однойменну або рівноцінну за змістом і вартістю книгу.
  • Бережи свого вipногo, мудрого друга – книгу!

Вимоги до читача

  • Перед тим як розпочати читання, вибери книжку, в якій розкривається зміст матеріалу, що ти вивчаєш.Пам'ятай, що читання – одне з найважливіших занять у самоосвіті і ставитися до нього треба серйозно.
  • Слід урізноманітнювати прийоми і способи читання.
  • Читаючи, думай, шукай головне, основне, найістотніше.
  • Не поспішай, не ковтай книгу, вдумайся в логіку і зміст того, що ти читаєш. Домагайся, щоб кожне речення, кожне слово, термін, фраза були добре зрозумілі, не залишай незрозумілого.
  • Читай з олівцем у руках, роби потрібні помітки .
  • Обов'язково конспектуй прочитане. Конспект зберігається надовго, прочитане забувається.
  • Розпочату роботу доводь до кінця. Не залишай книжку недочитанною – головне може бути попереду.
  • Прочитавши, обдумай, чого навчила тебе книга. Прочитане спробуй пов'язати з життям, з практикою, досвідом. Добре при цьому придумати (знайти) приклади, що підкріплюють прочитане.
  • Не забудь пов'язати те, що читаєш (вивчаєш) з раніше вивченим і уявити його в системі знань.Не поспішай кликати на допомогу інших, коли щось незрозуміло.
  • Намагайся розібратися самостійно. Де потрібно – змушуй працювати і уяву.
  • Читай не тільки «зліва направо», а й повертайся до прочитаного: повторення – найкращий засіб закріплення прочитаного.
  • Навчись критично сприймати прочитане.
  • Обов'язково ознайомся з рецензіями і відгуками на книжку: один розум добре, а колективний краще.
  • Перш ніж критикувати книгу, добре розберись у її змісті .Чужу критику на книжку читай після того, як прочитаєш книжку.

Чотири завдання, які повинні бути розв'язані під час читання:

  • Перше завдaння при читанні – це зрозуміти і засвоїти прочитаний матеріал.
  • Дpyre завдання – продумати прочитане.
  • Третє – зробити з прочитаного потрібні для пам'яті виписки.
  • Четверте завдання – це усвідомити, чого нового навчила книжка.

ЦІКАВЕ: КІЛЬКА ФАКТІВ НА КОРИСТЬ ЧИТАННЯ

  • Читання розвиває логічне мислення . Прочитайте «Шерлока Холмса» і ви переконаєтеся в тому, наскільки гострішим став ваш розум, наскільки швидше ви стали міркувати в тій чи іншій галузі. Це, до речі, дуже допомагає в роботі
  • Читання має великий вплив на духовний розвиток і моральні орієнтири людини, яка після прочитання того чи іншого класичного твору починає змінюватись.
  • Читання книг корисне й батькам. Ви, напевно, не раз помічали, що вам теж хочеться взяти в руки книгу й почитати, коли бачите, як читає ваша дитина.
  • Читання хорошої книги допомагає знайти спокій. Якщо ви чомусь стурбовані, вас відвідують сумні думки, візьміть один із творів О. Генрі – і ви про все забудете, так як твори цього письменника надзвичайно дотепні.
  • Читання книг покращує роботу мозку. Коли ви читаєте серйозний твір, вам доводиться постійно думати про те, яку думку хотів висловити письменник, і це змушує мозок працювати швидше.
  • Читання творів навчить вас спілкуватися з людьми. Вже після прочитання кількох класичних творів у вас прокинеться великий талант оповідача, і ви станете цікавим співрозмовником, справляючи особливе враження на тих людей, які не читають взагалі.
  • Читання робить нас молодше. Давно доведено, що організм старіє швидше, коли старіє наш мозок, а читання змушує мозок працювати, у результаті наша старість відсувається.

Відомо, що в умовах психологічного комфорту в головному мозку виробляються особливі речовини – ендорфіни, «гормони радості». Під час читання дотепних книг, гумористичної й сатиричної літератури такі речовини ритмічно надходять у кров, створюючи гарне самопочуття, а цепозитивно позначається на здоров’ї.

Анкета для учнів:

Пропонуємо письмово відповісти на такі питання анкети:

Анкету можна не підписувати

1.Назвіть вашу улюблену книгу? Книги?

2.Хто з героїв книг вам найбільше сподобався? Чому?

3.Про що б вам хотілося читати? ЧОМУ?

• про тварин;

• пригоди;

• фантастику;

• про дітей і школу;

• те, що радять (учителі, батьки, однокласники);

• просто цікаві книги.

4.Чим би вам хотілося займатися у вільний час? Чому? Які?

• Грати в комп'ютерні ігри

;• грати в рухливі ігри;

• читати книги;

• дивитися телевізор;

• допомагати батькам;

• інше.

Кiлькiсть переглядiв: 244

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.