ВАС ВІТАЄ ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА ГІМНАЗІЇ

/Files/images/psiholog/14174215.png

/Files/photogallery/732/50069746.png

Правила безпеки для дитини «16 питань, відповіді на які мають знати усі діти»

******************

Рекомендації, які допоможуть впоратися з тривогою

***********************

/Files/images/bezpeka/Screenshot - 13_07 005.png

ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ВІЙНИ

На вебсайті ЗО оприлюднена інформація щодо контактів безкоштовної кризової психологічної допомоги в період війни в країні

*******************

СТОП БУЛІНГ:

/Files/images/48284b9.jpg

Булінг: що це таке?

Булінг: що потрібно знати

Батькам про булінг

Насильство у Інтернет-просторі. Кібербулінг

/Files/images/92455.png

Топ-10 запитань про кібербулінг

/Files/images/images.jpg

Безпечний Інтернет: основні правила безпечного користування Інтернетом дітьми

Захист дітей від насильства та зловживань

/Files/images/hqdefault.jpg

Захист прав дітей від насильства в сім'ї

/Files/photogallery/732/зображення_viber_2021-03-30_17-14-17.png

Алгоритм дій у разі виявлення булінгу

************

КАРАНТИН

КОРОНАВІРУС: ЯК ВБЕРЕГТИСЯ

/Files/images/sport__mi/90370586_901814250265830_2556756012258295808_o.jpg

/Files/images/sport__mi/img_24677.jpg

Навчання вдома: практичні поради для батьків

/Files/photogallery/732/зображення_viber_2021-03-30_17-14-05.jpg


Що робити з дітьми під час карантину: ресурси і поради-

Про це розповіла дитяча психологиняСвітлана Ройз

ПАМ’ЯТКА ДЛЯ УЧНІВ ІЗ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Невеличка збірка посилань від Сателіт Сервіс

Карантиноправила від Наталії Гуркіної

Психолог дала поради, як батькам допомогти своїй дитині під час карантину

********

Психологічна готовність дитини до навчання

Основною причиною неуспішності більшості учнів є свого роду їх "незрілість", недостатня готовність до складного процесу навчання. Надзвичайно важливо своєчасне виявлення такого роду незрілості дітей, так як можливо більш повне її подолання ще в дошкільному віці, що дозволить попередити саме виникнення багатьох проблем.

Часто вважається, що після досягнення 7-річного (а тепер навіть 6-річного) віку питання готовності дитини до школи вирішиться сам собою, і батьки бувають дуже розчаровані, коли на попередньому співбесіді чують, що їх дитина не підготовлена до школи.

Так як шлях розвитку кожної дитини дуже індивідуальний, то до шкільного віку, діти приходять з абсолютно різним багажем досвіду - знаннями, вміннями, навичками, звичками. Щоб зрозуміти яка повинна бути психологічна готовність дитини до школи, необхідно знати - що із себе представляє сучасна школа.

Сучасна школа - продукт тривалого історичного розвитку, в результаті якого закріпилися такі характеристики.

1. Загальнодоступність. У Росії всі діти мають відбите в законі право на освіту, яка не є привілеєм окремих верств населення. Тому, навчання в основному орієнтовано на «середнього» учня ні швидкого, ні повільного, ні відмінника, ні двієчника. Всі перераховані групи школярів, як правило, в масовій школі переживають деякі незручності.

2. Колективність навчання. З 18 століття знаменитий педагог Ян Амос Коменський розробив класно-урочну систему навчання, і воно втратило індивідуальний характер. Отже, велике значення має загально емоційний клімат у колективі, дружні зв'язки і суперництво між дітьми.

3. Об'єктивність оцінювання. Відносини школярів і викладачів будуються на системі оцінок. Нерідко дитина змішує ставлення до нього з боку вчителя і оцінку, оцінку і реальні успіхи.

4. Вербальне навчання. Викладання опосередковано словом, як подача матеріалу, так і перевірка знань здійснюється у мовній формі. Це означає, що необхідною передумовою успішного навчання є багатий словниковий запас, вміння вільно переказувати і висловлювати свої думки.
........
Отже, психологічна готовність до шкільного навчання передбачає багатокомпонентне освіту.
Перш за все, у дитини має бути бажання йти до школи, тобто мотивація до навчання.
Повинна бути сформована соціальна позиція школяра: він повинен вміти взаємодіяти з однолітками, виконувати вимоги вчителя, контролювати свою поведінку.

Основним новоутворення дошкільного дитинства вважається вміння грати в рольові, сюжетні і що найважливіше для школи - в ігри з правилами.
Він моделює в грі свої відносини з навколишнім світом, програє різні ситуації - в одних лідирує, в інших підпорядковується, в третіх здійснює спільну кооперативну діяльність з іншими дітьми і дорослими. Всензітівние періоди розвитку дошкільник осягає різноманітність соціальних зв'язків. Тому найважливішою передумовою готовності до школи є вичерпаність попереднього періоду розвитку: дитина повинна вміти грати. В іншому випадку навантаження початкової школи може виявитися непомірною і привести до появи невротичних симптомів у дитини (примхливості, плаксивості, страху перед учнями і вчителькою і навіть відмова ходити в школу). Важливо, щоб дитина була здоровою, витривалою, інакше йому буде важко витримати навантаження протягом уроку і всього навчального дня.

І найголовніше - у нього має бути гарний розумовий розвиток, який є основою для успішного оволодіння шкільними знаннями, вміннями і навичками, а також для підтримки оптимального темпу інтелектуальної діяльності, що б дитина встигав працювати разом з класом.
***
Роль батьківства у сім'ї
У батьківстві — велика місія продовження роду людського, творення нової людини, спадкоємність прийдешніх поколінь, морального удосконалення особистості й роду людського в новій, створеній батьком та матір’ю особистості. Батько продовжує себе в сині й доньці, виражає й розвиває себе в них, зливаючи своє духовне начало з началом матері, яка дає народження їх дітям. Чим більше мати проявляє смирення до свого чоловіка, тим більше діти поважають батька, тим більш віддано люблять його. Тоді батько й мати стають одним цілим.
Кiлькiсть переглядiв: 595

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.