РОБОТА ЛІТНЬОГО МОВНОГО ТАБОРА
Одним із нестандартних підходів для забезпечення якісного навчання дітей мовам є організація літнього мовного табору, який покликаний спонукати школярів практично застосовувати знання з мов, отриманих протягом навчального року.
Завдання мовного табору - показати дітям інший, відмінний від шкільного стиль викладання, де акцент ставиться на практичну частину і знання, які можна застосувати пізніше і в інших областях.Вивчення іноземних мов у таких таборах не має перетворюватися на продовження навчального процесу. Основна мета мовних таборів - зацікавити учнів іноземними мовами та сприяти самостійній підготовці вдома.
У період роботи пришкільного табору учні початкових класів були залучені до різних видів діяльності у спеціалізованих гуртках з вивчення англійської мови. Робота табору починалася о 9.00 із кількахвилинної фізичної розминки для приведення учнів у гарний і бадьорий настрій. У перший день учнів розподілили у мовні загони відповідно до їх вікової категорії.
Мовні тренери, вихователі й учителі початкових класів ефективно організовують навчально-розважальну і виховну роботу для учнів у пришкільному таборі.
У таборі діти мають можливість спілкуватися іноземними мовами та застосовувати їх у різних формах діяльності (в ігрових та концертних програмах, театральних виставах тощо). Школярі практикуютьПлан роботи затверджує директор гімназії навички усного мовлення з англійської мови, зокрема в розмовних клубах.
Види роботи включали відпрацювання всіх видів мовленнєвої діяльності з акцентом на вдосконаленні навичок говоріння. Мовні тренери підготували завдання та творчо організували роботу вихованців англомовного табору в мовних групах, зокрема: поєднували елементи рольової гри з розвитком критичного мислення та групової дискусії, пропонували завдання для виконання проектів, які передбачають активний діяльнісний підхід та практику усіх комунікативних навичок.
Коментарi